Na lange tijd kunnen we zeggen dat “de bal weer rolt”. Nu de maatregelen enigszins worden versoepeld, durven steeds meer organisatoren de stap te wagen om hun creatieve ideeën in verkoop te brengen. Deze Pinksterdagen start bij Ticketpoint de verkoop van vier “nieuwe” events. Donderdag was “de aftrap” met de start van de seizoenkaart campagne van FC Volendam. Op de voet gevolgd door kinderspeelparadijs Ballorig die de deuren weer openen en daarmee ook de ticketverkoop. Zaterdag ging de 2e editie van het Home Isolation Concert van OG3NE “on sale” en dinsdag start de verkoop van een nieuw entertainmentconcept “LiveSaving”.

Ondertussen zoeken artiesten, theaters en locaties naar passende kanalen om publiek te bereiken en opbrengsten te genereren om crew en muzikanten door de Coronacrisis te helpen. Ticketpoint biedt hiervoor een veilige streaming- én ticketingtool aan. Ga niet het wiel opnieuw uitvinden, maar kies voor betrouwbaarheid en zekerheid.

Bij Mister-Postman scoorden we in de media met de lancering van het online uitgaansplatform van tv-presentator John Williams. En vandaag openen De IJzeren Man en Restaurant Disch na een maandenlange sluiting weer de deuren. Kortom, we zitten lekker in de wedstrijd, wie volgt!