fbpx
Mister Postman PR & Marketing Agency

Het nieuwe netwerken, zonder borrel maar met kennis

Met een ongeëvenaard bereik en de mogelijkheid om doelgroepen nauwkeurig te targeten, is betaald adverteren de thuisbasis voor versterking en meetbare resultaten. Meer dan 52% van alle online merkontdekkingen vindt plaats via sociale media. Het is niet alleen genoeg om te posten en er dan maar het beste van te hopen. Nee, je hebt strategie, slimme targeting en inhoud nodig om te slagen. Betaald adverteren via bijvoorbeeld social media is net zo goed een conversiekanaal als een engagementkanaal. Als de belangrijkste marketingkanalen bezorgen social media je aandacht, betrokkenheid en actie. 

Aangedreven door innovatie en data gaan we aan de slag om ervoor te zorgen dat je op elk sociaal platform voorbij komt. Nu is niet elk platform geschikt voor jouw product. Vooraf weten willen we weten wat het juiste platform is, en welk budget beschikbaar is. We analyseren altijd eerst jouw inzet via de bestaande kanalen. Wat werkt wel en vooral wat werkt niet, en vooral: hoe kunnen we dat verbeteren. 

Zo hebben we voor bijvoorbeeld De Cryptoschool uit Breda de toegang tot beoogde cursusdeelnemers kunnen verbeteren. Dankzij het doorlopend finetunen van de campagnes, de bereikte resultaten te analyseren en het onderling afstemmen, groeide niet alleen het aantal leads, maar ook de kwaliteit van de bereikte leads. Conclusie: online adverteren is tijdrovend en fijnmazig te werk gaan. Eenmaal “on track” is het een ijzersterke manier om de juiste mensen te bereiken en te activeren. Niet een klusje om eventjes “erbij” of “tussendoor” te doen. Beschouw het als “het nieuwe netwerken”, zonder borrel of bijeenkomst, maar volledig digitaal. Zonder het menselijke aspect (lees: interesse en kennis) uit het oog te verliezen kun je via adverteren een netwerk opbouwen, onderhouden en laten groeien. 

Aan de slag met “digitaal netwerken”? Neem vrijblijvend contact met ons op, we gaan graag meteen met je aan de slag!