Innovatie

Met een sterke innovatiekracht denken we mee over de kansen en mogelijkheden van online marketing om met nieuwe manieren jouw naamsbekendheid te bevorderen.

Branding

We bezorgen online een samenhangend verhaal waarmee we op opvallende wijze jouw restaurant, hotel of eetcafé over weten te brengen naar consumenten en media.

Scoren met data

Je hebt meer data dan je misschien doorhebt. Onze experts zijn gericht op het scoren van nieuwe bezoekers en zetten waardevolle data in voor duurzame klantrelaties.

De grootste uitdaging voor een horecaonderneming is aandacht genereren. Je menukaart, interieur en bediening kan nog zo goed zijn, als niemand het opmerkt, ben je nergens. Veel belangrijker is dat die zaak vol komt. Dat de zorgvuldig geïnvesteerde euro’s terugkomen en dat jouw verhaal rond gaat zingen en de buzz op gang wordt gebracht. Dat is een vak apart! Zeker om het hele jaar door op verschillende momenten aandacht te genereren.

Om klantdata op te bouwen en om met kwalitatieve content online jouw verhaal over te brengen. Een uitgekiende timing, teasers, achtergronden en aansprekende sfeerbeelden zijn hierbij belangrijk. Hoe concreter je verhaal, hoe eenvoudiger het is om gerichte campagnes op te zetten en de gewenste doelgroep aan te spreken. En denk dan vooral niet alleen in printmedia, want iedereen weet dat de eerste indruk van een café, restaurant of hotel via online kanalen wordt gemaakt. Een essentieel onderdeel om een verhaal goed onder de aandacht te krijgen is beeld. Goede kwaliteit en passende beeldvorming door foto’s kost misschien eenmalig € 500, maar met deze investering kun je jaren vooruit. Wil je het imago van ‘de zaak’ verbeteren, meer gasten binnenhalen of de positionering scherper neerzetten? Het gaat om storytelling. Om een verhaal goed onder de aandacht te krijgen, is nieuwswaarde cruciaal. Daarom werken we met online communicatie- en PR kalender. Daarmee heb je meteen overzicht en het geeft je antwoorden op vragen als; “hoe, waar en wanneer maak ik mezelf online (meer) zichtbaar” en “hoe word ik beter zichtbaar en vindbaar?”, maar ook op welke manieren je (vrije) publiciteit kunt realiseren.

Dat alles voor een betaalbaar maandbedrag waarmee je verzekert bent van een strategie, pakkende onderwerpen tot campagnes en van een concrete planning, uitvoering en doorlopende monitoring. We hebben een team van creatieven in huis waarmee we nieuwswaardige posts of ludieke acties kunnen bedenken en uitvoeren.

Social storytelling

We zorgen voor een optimalisatie van alle sociale media. We posten, onderhouden en monitoren ieder gewenst kanaal.

Copywriting

Persberichten, aansprekende nieuwsbrieven, pakkende publiciteitsteksten of video en fotoverslagen. Wij bezorgen jouw boodschap op tijd én op het juiste adres.

Data is key

We zoeken doorlopend naar nieuwe fans, bouwen aan communities en verzamelen waardevolle data met pakkende content.

Online planning

Met ons online dashboard houd je eenvoudig en snel overzicht met alle PR & marketingactiviteiten, planningen én content op één plek.

Zichtbaar & vindbaar

Media & pers

Met pakkende updates en berichten bezorgen we de lokale, regionale en landelijke media telkens hét nieuws dat gelezen en gedeeld wordt.

Het laatste nieuws

Blog Nieuwsbrieven

Nieuwsbrieven blijven een belangrijk marketingmiddel. Hoe zet je een nieuwsbrief effectief in? Bij het maken van een nieuwsbrief is het allereest erg belangrijk om je aan je eigen huisstijl en tone of voice te houden. Zorg dat al je communicatie uitingen bij elkaar aansluiten. Daarnaast is data een heel belangrijk component binnen emailmarketing. Als je […]

Online streaming events

Gezellig zeg, weer een aantal weken thuis zitten. Iets wat wellicht in iedereen zijn hoofd afspeelde na aankondiging van de nieuwe maatregelen. Maar wat is nou de oplossing om het thuis toch gezelliger te maken in deze minder leuke tijden? Een ‘hot topic’ in de lock down dagen is online streaming. Online streaming is een […]

De tweede bezorgronde van onze stagiair Max in de postoffice

De afgelopen weken is er veel gebeurd. De nieuwe maatregelen hebben voor veel verandering gezorgd op de werkvloer bij Mister-Postman. Veel organisaties hebben zich moeten aanpassen aan de maatregelen en zo ook wij bij Mister-Postman. De storytelling voor organisaties hebben we aangepast. We willen zorgen dat de organisaties relevant blijven en niet vergeten worden in […]