Een tip voor een goed voornemen voor 2019: voorkom zinloze ‘oneliners’ door inzet van strategische ‘onliners’. Iedereen weet ondertussen dat bij ieder evenement, concert, show, wedstrijd of festival ook een digitale vertaalslag hoort. Het liefst engaging en trending.

We horen je denken. Moet ik dan de hele dag online actief zijn? Bespaar je de moeite. Onze online marketeers en storytellers bedenken, schrijven en plaatsen jouw berichten. Met meer dan 20 jaar aan achtergronden in de wereld van media en live entertainment verstaan zij ondertussen ‘de kunst van verhalen vertellen en delen’. En hoe dichter op het vuur, hoe sneller wij voor jou kunnen schakelen. Hoe prettig is dat jij je dan volledig kunt focussen op wat jij het liefste doet: organiseren.

Uit ervaring weten we dat een online marketeer vaak pas in de fase na de eerste voorbereidingen en planvorming om de hoek komt kijken. Maar wat is de overeenkomst tussen een line-up en online? Dat voor het merendeel van jouw bezoekers de beleving van die line-up juist ‘online’ begint.

Voorkom zinloze en de meest voorkomende ‘oneliners’ zoals: ‘de grootste’, ‘de beste’ of ‘de mooiste’, dat weten de volgers nu wel. Kies in 2019 voor onliners die samen met jou de verhalen vertellen die morgen gedeeld worden.

Wilt u meer informatie over copywriting, of het werk uit handen geven? Neem dan contact met ons op.

Geef een reactie