fbpx
Mister Postman PR & Marketing Agency

OVER ONS

Wie we zijn?

Sinds de explosieve groei van digitale middelen en kanalen is het publiek verschoven van passieve, gebonden ontvangers naar machtige, ongelijksoortige groepen, die meer dan ooit, niet direct betrokken zijn bij merken of namen. Kortom, het publiek heeft het heft in handen genomen. Met onze decennialange achtergronden in de live entertainment industrie hebben we een eigen(wijze) benadering bij het bereiken en betrekken van publiek voor jouw product, merk of evenement. Als de digitale postbodes van dit tijdperk streven wij ernaar in een constant veranderende markt voorop te blijven lopen.

Samen aan de slag

We werken niet voor, maar samen met jou! En daar stoppen we al ons enthousiasme en plezier in. Met een goede chemie kunnen we met elkaar grenzen verleggen.

Ontstaan in 2019

Mister-Postman is ontstaan uit een samenwerking tussen Ticketpoint en Made in Mind. Ons doel is om met storytelling en (datagedreven) campagnes de online communicatie van ondernemers en organisatoren te verbeteren.

Verschilmakend

Ons brein werkt nét iets anders dan ‘normaal’, zullen we maar zeggen. We denken vanuit een ander perspectief waardoor unieke projecten en samenwerkingen tot stand komen. In veel gevallen zijn we de stille motor 'achter de schermen'. We ontzorgen door het bieden van betrouwbare en op maat gemaakte marketing- en PR diensten. Bij ons geen enorme en kostenverhogende teams, maar persoonlijke benadering en betrokkenheid.

Patrick de Jong

Werkt sinds 1993 nauw samen met artiesten als Lionel Richie, René Froger, Lee Towers, Gordon, maar ook Diana Ross, Ilse De Lange en Jeroen van der Boom. Hij produceerde talloze stadion- en theaterproducties, waaronder De Vrienden van Amstel Live, Within Temptation en Toppers in Concert. Sinds enkele jaren is deze super-creatief vooral actief als producerende marketeer en copywriter. Oja, hij is geen doorsnee kantoortype, maar eerder een digitale nomade!

Marcel

Marcel van Loon

Onder zijn bezielende leiding groeide het landelijk bekende Ticketpoint.nl uit tot een marktleider op het gebied van ticketing voor muziek, theater, sport en festivals. Met zijn decennialange kennis wil hij zijn 'entertainment en sport' netwerk van dienst zijn op het gebied van online marketing en PR. Deze 'Facebook'-master zorgt voor een georganiseerde 'instroom' van onze klanten, zoals hij dat met ticketing ook doet bij bezoekers. Hij wordt blij van goed werkende systemen en is dol op projectmanagement.

Yvonne de Wit

De stille kracht achter de organisatie. Samen met Marcel is zij mede-eigenaar en oprichter van Ticketpoint waar zij zich bezighoudt met alle financiële zaken rondom ticketing. Dat zorgt ervoor dat zij een ware financieel expert is, en een strateeg bovendien. De digitale postbodes van Mister-Postman maken graag gebruik van haar kennis op het gebied van contracten, financiën en personeelszaken. Samen met haar collega Madelon staat zij het team met raad en daad terzijde.