

Patrick de Jong
Werkt sinds 1993 nauw samen met artiesten als Lionel Richie, René Froger, Lee Towers, Gordon, maar ook Diana Ross, Ilse De Lange en Jeroen van der Boom. Hij produceerde talloze stadion- en theaterproducties, waaronder De Vrienden van Amstel Live, Within Temptation en Toppers in Concert. Sinds enkele jaren is deze super-creatief vooral actief als producerende marketeer en copywriter. Oja, hij is geen doorsnee kantoortype, maar eerder een digitale nomade!


Marcel van Loon
Onder zijn bezielende leiding groeide het landelijk bekende Ticketpoint.nl uit tot een marktleider op het gebied van ticketing voor muziek, theater, sport en festivals. Met zijn decennialange kennis wil hij zijn 'entertainment en sport' netwerk van dienst zijn op het gebied van online marketing en PR. Deze 'Facebook'-master zorgt voor een georganiseerde 'instroom' van onze klanten, zoals hij dat met ticketing ook doet bij bezoekers. Hij wordt blij van goed werkende systemen en is dol op projectmanagement.


Yvonne de Wit
De stille kracht achter de organisatie. Samen met Marcel is zij mede-eigenaar en oprichter van Ticketpoint waar zij zich bezighoudt met alle financiële zaken rondom ticketing. Dat zorgt ervoor dat zij een ware financieel expert is, en een strateeg bovendien. De digitale postbodes van Mister-Postman maken graag gebruik van haar kennis op het gebied van contracten, financiën en personeelszaken. Samen met haar collega Madelon staat zij het team met raad en daad terzijde.