Tweede bezorg rondje

De tweede bezorgronde van stagiair Max

De afgelopen weken is er veel gebeurd. De nieuwe maatregelen hebben voor veel verandering gezorgd op de werkvloer bij Mister-Postman. Veel organisaties hebben zich moeten aanpassen aan de maatregelen en zo ook wij bij Mister-Postman. De storytelling voor organisaties hebben we aangepast. We willen zorgen dat de organisaties relevant blijven en niet vergeten worden in deze tijd. Velen moeten de deuren sluiten en hierdoor hebben ze weinig te vertellen op online kanalen. Wij zorgen met onze creativiteit dat alle organisaties actief en interessant blijven.

Wij helpen veel verschillende organisaties met verschillende achtergronden. Zo zijn we actief op vlakken zoals sport, horeca, theater en persoonlijk contact beroepen. In deze tijd worden bijna al onze klanten getroffen door de maatregelen. Wij proberen ze te overtuigen dat in deze tijd, stil zitten, niet de oplossing is. Veel organisaties zien door het bomen het bos niet meer. Daarom is het goed om jouw sociale kanalen te laten beheren door een extern bedrijf. Op deze manier creƫer je afstand en persoonlijke binding. Soms is persoonlijke binding heel goed om bijvoorbeeld het echte gevoel te ervaren van een bedrijf, maar in deze situatie is dat minder goed.

Het verdriet en persoonlijke drama wat met deze maatregelen gebonden gaat, zorgt voor emotionele reacties. Dit willen we voorkomen. Sterker nog, bij Mister-Postman proberen wij de crisis naar de hand van onze organisaties te zetten. Er zijn ook veel mogelijkheden. Waar andere verdwijnen is er meer kans om actief op de voorgrond te treden. Dit kost veel moeite, passie en creativiteit. Wel zijn wij ervan overtuigd dat je nu winst kan halen door middel van aanwezigheid en blijvende interactie met je doelgroep.

Zo werken wij ook weer vanuit huis. Dit is best lastig. Op onze afdeling communiceren wij voortdurend. Dit gebeurt nu allemaal via de telefoon, e-mails, appjes of meetings. Als stagiair hoop je op de volledige werkervaring. Dus ook op de werkvloer, maar dat kan nu helaas even niet meer. Gelukkig is het klantencontact nog wel goed te onderhouden. Ook hier moeten we alle meetings online doen, maar tot nu toe werkt dit gelukkig prima. Het blijft een persoonlijke voorkeur, maar voor mij is thuiswerken niet ideaal. Het beperkt je productiviteit een beetje in mijn geval, maar vooral het gevoel wat het bedrijf intern probeert uit te stralen krijg je in de thuisomgeving minder goed mee. Als stagiair is dit een gemis, maar we proberen ons best te doen om alles zo goed mogelijk te doen.

Ben jij benieuwd hoe wij dit doen of heb jij dit ook nodig voor jouw bedrijf? Neem dan gerust eens contact met ons op voor een virtueel kopje koffie.