Het einde van de stage nadert langzaam. Nog een maand en dan zit het avontuur er alweer op. In de afgelopen weken hebben we veel tijd geïnvesteerd in innovatie. Vooral op het gebied van online adverteren. Met het team zijn we op verschillende manieren aan het uitproberen om te onderzoeken welke advertenties nu het beste aanslaan, welk bereik een advertentie realiseert en waardoor.

 

We zetten advertenties in om potentiële klanten te bereiken en om hen te laten weten wat wij zoal voor ze kunnen betekenen. Dit gebeurt op de meest creatieve manieren. We gebruiken verschillende teksten om te meten welke advertenties een betere CTR (click trough rate) realiseren. Ook testen we met inzet van video. Verschillende soorten animaties zorgen ervoor dat we meer opvallen in een tijdlijn dat doorgaans wordt overspoeld met schreeuwende advertenties en berichten. We hebben, dankzij al deze testen, mooie resultaten weten te realiseren. Heel leerzaam om dit van dichtbij te zien en om te ontdekken hoe het allemaal in zijn werk gaat.Het einde van de stage nadert langzaam. Nog een maand en dan zit het avontuur er alweer op. In de afgelopen weken hebben we veel tijd geïnvesteerd in innovatie. Vooral op het gebied van online adverteren. Met het team zijn we op verschillende manieren aan het uitproberen om te onderzoeken welke advertenties nu het beste aanslaan, welk bereik een advertentie realiseert en waardoor.

 

Ook heb ik deze maand de nieuwsbrief van onze partner en klant Ticketpoint gemaakt. Ticketpoint verzorgt normaal gesproken de ticketing organisatie van  allerlei uiteenlopende events, van live entertainment, theater tot sportwedstrijden. Maar in deze tijd zijn er helaas veel minder evenementen. Toch zijn er zo nu en dan lichtpuntjes en zijn er leuke aankondigingen te melden. Deze nieuwsbrief was weer een mooie leerschool. Niet zozeer alleen de opmaak, maar ook de achterkant ervan. Hoe zorgen we dat iedereen de nieuwsbrief opent en hoe steken we de re-mail in voor alle mensen die de mail niet openen. Al met al ontzettend leuke leerweken vanuit het (thuis)kantoor.

 

Ik probeer in de laatste maanden zoveel mogelijk te leren en open te staan voor nieuwe uitdagingen. Benieuwd naar mijn andere blogs? Check dan https://www.mister-postman.nl/onze-postkamer/

 

Keep you posted! Max

 

IMG 2728 1
info@mister-postman.nl
(020) 235 1 235

Mangaan 11, 5234 GD 's-Hertogenbosch